jessica - DRYYYYYG!!

JUST nu är jag INTE kompis med min dator, den är sjukt ny! men ap dryg och tagenterna är något fel med? precis som med min förra data.. ligger säkert någon skum förbannelse över mig och datorer.. -.- ?

aja.. idag har vi ju världens bästa vårväder.. eller nä. Men tur för mig så ska ju jag göra världens roligaste uppgift av min favvislärare.. ja. Mäta väder typ. reg, moln, sol? ja allt sån skit vill hon veta i en vecka och så ska man göra en analys över dehär då.. åh fattar inte, så jävla tråååååkigt! blööö. Hon gillar oss ens inte. hmpf. aja

Idag får nog åke stå för detta väder gör det inte ens sugen på att rida.. kanske får springa lös i ridhuset? vad vet jag. Jag hinner inte så mycket med honom idag mer än o gosa lite, ska nämligen kolla balklänningar!! WOHO!!

Aja vi får väl se om ni får se något smakprov:) nu ska jag äta!:D Baj

randombild!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0