Gästblogg-Presentation

Tjo tjo! Tänkte kanske att ni ville veta lite om mig och lite bakrund och så. ( De e iallafall snt jag vill kunna vilja läsa när jag besöker andra bloggar).
När jag red första gången vad det när jag börja på Borås ridhus när jag var 9 år. Då red jag där kanske ca ett år. Sen red jag med ngra kompisar hos en som behövde hjälp med sina hästar, ända till vi skaffade en egen häs, en Fjording. Honom hade vi bara i ca ett och ett halvt år sen blev vi tvugna att sälja honom. Då var jag ca 12 år. Sen håll jag inte på med hästar i ca 5 år. Sen i gymnasiet träffade jag Sara!! Hon introducera mig till hästvärlden igen! då fick jag rida sötnosen Vilma! Hon är igentligen inte världens bästa nybörjar häst, men men xD. Sen skrev Sara in mig på Bosgården i Örby för att jag skulle få rida mer och utvecklas. Och det gjorde jag. Nått enormt! Sen träffa jag även Jessica och sötaste Åke efter att Sara hade blivit vän med henne. Och sist men inte mins Natalie och Rocker! Tja har inte så mycket mer att säga om min bakrund.
S kan jag berätta om idag också! Jag är så glaad så jag nästan spricker!!!!! Jag har inte ridit Vilma sen förra sommaren! Och jag och Sara red ut på Vega och Vilma idag på en underbar skogstur. Det har jag saknat nått så fruktansvärt! Då märkte jag hur mycket jag hade utvecklats för jag kände att hon lyssnade mycket mycket mer på mig, och att jag kände att hon fattade vad jag ville och mena! Och imorgon kanske jag och Sara göra Joinup men mig och Vilma och stärka bandet mellan mig som ryttare och henne som häst!
ÅÅÅÅHHHHH JAG ÄR SÅÅ GLAD!!


Här är "lilla" Walter!

Och världens sötaste häst Vilma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0